ZOOs nye app

ZOOs nye app

Download ZOOs nye app

Med ZOOs nye app kan du samle hele familiens årskort ét sted. Du kan bruge appen til at gøre dit fysiske årskort digitalt, du kan købe et nyt årskort direkte i appen, og du kan forny dit årskort.

Derudover kan du se dagens program og få notifikationer om aktiviteter 15 minutter før de starter.

Med det interaktive oversigtskort kan du nemt få et overblik over hele haven. Du kan klikke og blive klogere på havens dyr, eller bruge søgefunktionen til at finde aktiviteter, spisesteder, toiletter og meget anden information.

Download din app her:

Hent i App Store

Hent i Google Play

Oplever du problemer eller har spørgsmål til appen, kan du kontakte os på [email protected]

Download ZOOs nye app

Find svar på dine spørgsmål om appen

  • Kan årskortet bruges med det samme?

    Ja, dit årskort kan tages i brug med det samme. For at komme ind i Odense ZOO scanner du blot stregkoden direkte fra din telefon. Bemærk: Det er ikke nødvendigt at vende telefon (stregkoden kan fint scannes på hovedet). 

  • Hvordan køber jeg årskort i appen?

    Du køber et årskort ved at åbne appen og vælge menupunktet årskort. Herefter trykker du på + øverst til højre og vælger ‘Køb årskort’.

  • Er der fordele ved at købe årskort i appen fremfor på odensezoo.dk?

    Fordelen ved at købe årskort i appen fremfor på odensezoo.dk er, at du får dit årskort med det samme, så du straks kan gøre brug af dine årskort-fordele i både Odense ZOO og hos øvrige attraktioner uden at skulle kigge forbi ZOObutikken for at få oprettet dit årskort.

  • Hvis jeg køber årskort i appen, kan jeg så godt få et fysisk årskort også?

    Ja. Hvis du ønsker et fysisk årskort som supplement til dit digitale årskort, kan du henvende dig i billetsalget.

  • Hvordan tilføjer jeg mit fysiske årskort i appen?

    Du tilføjer dit fysiske årskort ved at åbne appen og vælge menupunktet årskort. Herefter trykker du på + øverst til højre og vælger ‘Tilføj eksisterende årskort’. Du kan enten scanne stregkoden med din telefon eller indtaste stregkodenummeret manuelt.

  • Kan jeg gøre brug af rabatter til andre attraktioner med det digitale årskort?

    Ja. Når du køber årskort direkte i appen, kan du straks få glæde af de mange fordele til andre attraktioner. Vis blot årskortet i appen ved vores samarbejdspartnere.

    Bemærk: Vi anbefaler at du viser dit digitale årskort i stedet for det fysiske årskort, når du besøger andre attraktioner. 

  • Kan jeg både have mit årskort fysisk og digitalt via appen?

    Ja, det ene udelukker ikke det andet. Dit fysiske årskort vil stadig være gyldigt, selvom du uploader årskortet til appen, så du kan bruge begge dele.

    Husk at dit årskort er personligt og ikke må bruges af andre – ved misbrug lukkes årskortet.

  • Kan jeg tilføje flere årskort til min app?

    Ja, du kan tilføje alle de årskort, du vil. Du tilføjer årskort ved at åbne appen og vælge menupunktet årskort. Herefter trykker du på + øverst til højre og vælger ‘Tilføj eksisterende årskort’. Du kan enten scanne stregkoden med din telefon eller indtaste stregkodenummeret manuelt.

  • Er vi flere, som kan have de samme årskort i appen?

    Ja, I kan tilføje de samme årskort på flere telefoner. I tilføjer årskort ved at åbne appen og vælge menupunktet årskort. Herefter trykker du på + øverst til højre og vælger ‘Tilføj eksisterende årskort’. Du kan enten scanne stregkoden med din telefon eller indtaste stregkodenummeret manuelt.

  • Kan jeg fjerne årskort fra min app?

    Ja, du kan fjerne årskort fra din app. Du fjerner årskort ved at åbne appen og vælge menupunktet årskort. Herefter trykker du på de (…) øverst til højre på årskortet og vælger ‘Fjern årskort’.

  • Kan jeg sortere årskort i en bestemt rækkefølge?

    Ja, hvis du har flere årskort i appen, kan du sortere dem i ønsket rækkefølge. Du sorterer årskort ved at vælge menupunktet årskort, derefter trykke du på (…) i højre hjørne på et af årskortene og vælger Sorter årskort. Du kan nu trække årskortene rundt i den ønskede rækkefølge. 

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har mistanke om misbrug?

    Kontakt Odense ZOO på [email protected], hvis du har mistanke om, at dit årskort er blevet delt på enheder, der ikke er dine. I mailen skal du angive det ID, der står under Årskort / Indstillinger (knappen med tandhjulet øverst til højre). Har du dit årskort på flere enheder, skal du angive alle de ID-numre på alle dine egne enheder. Herefter kan Odense ZOO slette øvrige ID, der evt. skulle være tilknyttet årskortet, hvorefter årskortene automatisk vil forsvinde.     

  • Kan årskortet bruges til at få fordele i andre attraktioner?

    Ja, med et årskort til Odense ZOO får du adgang til en masse forskellige fordele i andre attraktioner. Se alle fordelene her https://www.odensezoo.dk/koeb-billetter/årskort-fordele/