Din virksomhed bliver en del af dyrenes verden, og du er med til at støtte forskning og naturbevarelse. Samtidig kan du aktivere dit sponsorat med oplevelser for både kunder og medarbejdere. Er du med til at sponsorere Odense ZOO får du også mulighed for at eksponere og markedsføre din virksomhed i Odense ZOO og indgå i en unik ramme.

Støt ZOO
Bliv sponsor for Odense ZOO
Sammen med os

ZOO er til for dyrene
Odense ZOO er til for dig. Så enkel er hemmeligheden bag kåringen som Europas bedste zoo. Den titel er vi stolte af, men vi skal videre. Videre mod et mål, og målet er ambitiøst – at blive verdens mest eventyrlige zoo.

ZOO med hjertet
ZOO er en hjertesag. Sagen handler om forskning og naturbevarelse lige fra den mindste fugl til verdens truede rovdyr. Det er det, du støtter med dit sponsorat. Til gengæld får du andel i vores sponsornetværk, historie og brand, ligesom du får del i vores ambitiøse udvikling. En stor del af dit sponsorat går nemlig direkte ZOO.

Vælg mellem 5 sponsorniveauer
Støt og få noget igen
Når du beslutter at blive sponsor i Odense zoologiske have, vælger du hvilket niveau, der passer til din forretning. Uanset hvilken af de fem sponsorpakker du vælger, giver vi noget tilbage. Konkret sætter vi et beløb ind på din værdikonto, som du frit kan veksle til oplevelser eller markedsføring i Odense ZOO.
Læs mere om sponsorater i ZOO

-
Priser og vejledninger for sponsorater i Odense ZOO
Eksklusiv sponsor
250.000 DKK - heraf værdikonto på 125.000 DKK
Vision sponsor
120.000 DKK - heraf værdikonto på 60.000 DKK
Udvikling sponsor
60.000 DKK - heraf værdikonto på 30.000 DKK
Partner+ sponsor
35.000 DKK - heraf værdikonto på 17.500 DKK
Partner sponsor
25.000 DKK - heraf værdikonto på 3.000 DKK
Vejledning til sponsorater udarbejdet af revisionsselskabet PwC
Sponsorater med et væld af spændende muligheder
Aktivér dit sponsorat
Uanset størrelse er der spændende muligheder for at aktivere et sponsorat i Odense ZOO. Her kan du se eksempler på, hvordan nogle af ZOOs sponsorer har valgt at aktivere og få mest muligt værdi ud af deres sponsorat for lige netop deres virksomhed.
