Spørgsmål og svar

Spørgsmål og svar

Coronavirus: Spørgsmål og svar

  • Hvornår åbner ZOO igen?

    Foreløbigt er ZOO midlertidigt lukket på ubestemt tid. Vi forholder os til myndighedernes retningslinjer og følger udviklingen tæt. Sikkerhed for vores gæster og medarbejdere har vores højeste prioritet.

    Så snart vi får nye meldinger fra myndighederne, vil vi informere om det på Facebook og under Seneste nyt.

  • Hvad sker der med mit årskort - får jeg kompensation?

    Selvom det er en svær tid for os alle, har vi besluttet at tilbyde kompensation for lukkeperioden til de årskortholdere, som måtte ønske det. Du kan anmode om kompensation her.

    Bemærk: Ønsker du kompensation, skal du udfylde formularen senest 24. maj 2020.

    På forhånd tak for enhver støtte!

  • Hvad gør jeg med allerede købte billetter?

    Har du købt entrébilletter, kan du gemme billetterne til en anden dag. Entrebilletter er gyldige i 6 måneder fra købsdato, og udløbsdato fremgår på billetten. 

  • Hvordan kan jeg bedst støtte ZOO i denne tid?

    Hvis du har lyst og mulighed for at hjælpe os i vores arbejde, kan du gøre det på følgende måder:

    Vi sætter stor pris på enhver form for støtte.